Editorial Team

Board Of Editors

  1. Ph.D. Alexis Augusto López Mendoza, Associate Research Scientist at Educational Testing Service ETS
  2. M.A. María Imperio Arenas González, Research Group RETELE. Master’s Degree on Didactics of French as a Foreign Language at the Universidad del Rosario. Professor at Universidad Pedagógica y Tecnológica de Tunja.
  3. M.A. Magdaleydy Martínez, Professor and researcher at Universidad de Pamplona, Colombia., Colombia
  4. Ph.D. Gabriel Eduardo Cote Parra, Associate professor and researcher at Universidad de Pamplona, Colombia

Proofreaders

  1. Mr. David Punter, English language assistant at Universidad de Pamplona, Colombia.
  2. Mr. Arthur Galien, Freelancer.
  3. Dr. Miguel Angel Amaya, Univerdidad de Pamplona

Scientific Committee

  1. Ph.D. Aleidine J. Moeller, Greer Professor at University of Nebraska-Lincoln, USA.
  2. Ph.D. Alexis Augusto López Mendoza, Associate Research Scientist at Educational Testing Service ETS
  3. Ph.D. Anne-Marie Truscott de Mejía, Universidad de los Andes, Colombia.
  4. Ph.D. Gabriel Eduardo Cote Parra, Associate professor and researcher at Universidad de Pamplona, Colombia
  5. M.A. Magdaleydy Martínez, Professor and researcher at Universidad de Pamplona, Colombia., Colombia
  6. M.A. Ricardo A. Nausa T, Universidad de los Andes, Colombia.
  7. Ph.D. Richard Kiely, PhD in language programme evaluation from the University of Warwick. University of Southampton., United Kingdom
  8. Ph.D. Sandra Pacheco, Doctora en Ciencias del Lenguaje. Universidad Javeriana, Colombia

Editorial Review Board

  1. M.A. Ricardo A. Nausa T, Universidad de los Andes, Colombia.
  2. Ph.D. Anne-Marie Truscott de Mejía, Universidad de los Andes, Colombia.
  3. Ph.D. Aleidine J. Moeller, Greer Professor at University of Nebraska-Lincoln, USA.
  4. Ph.D. Leyla Masmaliyeva, Erciyes University, Turkey
  5. Ms. Lisseth Rojas Barreto, Universidad SurColombiana, Colombia
  6. M.A. Leonardo Herrera Mosquera, Universidad SurColombiana, Colombia
  7. M.A. Jahir Aguirre, M.A DIDACTICA DEL INGLES, UNIVERSIDAD PEDAGOGICA Y TECNOLOGICA DE COLOMBIA, Colombia
  8. M.ed. José Luis Flórez, M.Ed. Spanish and ESL teacher Surry County Schools - Dendron VA EEUU
  9. M.A. Bertha Ramos Holguín, Magister en Lingüística Aplicada a la Enseñanza del inglés como Lengua Extranjera. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Tunja
  10. Ph.D. Alfonso Buelvas, Universidad Del Cauca
  11. Ph.D Päivi Johanna Vaahterikko-Meji­a, Universidad de Pamplona, Colombia
  12. Ph.D. José David Herazo Medina, Universidad de Córdoba, Colombia, Colombia
  13. Ph.D. Isabel Tejada Sánchez, Universidad de los Andes, Colombia, Colombia
  14. M.A. Valeriya Lytvychenko, English Academic Program (PAL) At the Universidad de los Andes, Bogotá, Colombia.
  15. M.A. William Fernando Fernández, Universidad Surcolombiana, Neiva-Huila., Colombia
  16. M.A. Pavel Miranda, Universidad Pontificia de Bucaramanga.
  17. M.A. María Imperio Arenas González, Research Group RETELE. Master’s Degree on Didactics of French as a Foreign Language at the Universidad del Rosario. Professor at Universidad Pedagógica y Tecnológica de Tunja.
  18. M.A. Magdaleydy Martínez, Professor and researcher at Universidad de Pamplona, Colombia., Colombia
  19. M.A. Luis Rodrigo Bastidas Garay, Wilkes Central High School. Carolina del Norte, EEUU.
  20. M.A. Liubava Sichko, Professor of Department of Languages and Sociocultural Studies at the Universidad de los Andes, Bogota, Colombia.
  21. Esp. Lucy Durán Becerra, Universidad de Pamplona.
  22. Ph.D. Gabriel Eduardo Cote Parra, Associate professor and researcher at Universidad de Pamplona, Colombia
  23. M.A. Farida Agammedova, Callgary University, Canada.
  24. Ph.D. Alexis Augusto López Mendoza, Associate Research Scientist at Educational Testing Service ETS
  25. M.A. Marjorie Verónica Arciniegas Vera, Professor at Universidad de Pamplona.
  26. M.A. Ericka Gómez Flórez, Master’s degree on Language Sciences, University of Rouen Professor at the Universidad de Antioquia, Grupo de Investigación EALE
  27. M.A. Jorge Mauricio Molina Mejía, Doctoral student of Computer Science & Languages at The University of Stendhal - Grenoble III, Research Lab.-LIDILEM
  28. M.A. Javier Hernando Reyes Rincón, Pontificia Universidad Javeriana – Bogotá Magister en lingüística con énfasis en bilingüismo de la Universidad Nacional de Colombia Maîtrise en Littérature et Langues Modernes de l’Université de Bretagne Occidentale-Francia
  29. M.A. Andrea Jimenez Chaparro, Universidad Santo Tomás
  30. Sp. Edwin Yesid Barbosa Ariza, Sp. Foreign Languages Program at the Universidad de Pamplona.